Receptionist-brud

Tjeena! Dagen blev inte alls som jag hade hoppats på. Dom hade sagt att jag skulle få följa med Helene till butik och kolla hur det går till när de säljer och visar deras produkter för stora butiker. Men när jag kommer på morgonen säger de att deras receptionist ska iväg klockan tolv att jag blir tvungen att ta hennes plats. Det jobbiga är att det är så himla svårt, folk ringer och ber mig koppla dem till någon avdelning som deras ärende passar till men jag har ingen aning om nått sån. Jag får panik och lägger på luren. Men känns ändå lite bossigt att sitta här vid receptionen, det är inte så tråkigt, känns bara typiskt eftersom jag hade sett fram emot butiksbesöket!

Nu ska jag fortsätta öppna dörrar och svara i telefonen, "Hej och välkommen till Empire du pratar med Amanda i receptionen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0