Tisdag, 8 Feb

Hallåj i stugan! Sitter och jobbar i excel med olika telefonlistor och rättar till dem. Är lite skojigt att sitta och knappa som en affärsniffe! Direkt när jag började i morse fick jag presentera vad jag kommit fram till efter att ha kollat på hemsidan, så jag och en tjej satte oss ner och gick igenom allt. Hon var verkligen jättenöjd med allt jag skrev upp, typ som att de ska skaffa en sökruta och "gardiner" när man trycker på en rubrik, sen massa annat om själva designen. Så det var skönt!

Men nu är jag tillbaka från lunchen då jag åkte till Slussen och åt en mumsig pastasallad på Café Fotöljen. När jag kom tillbaka fortsatte jag med telefonlistorna så snart är jag mästare på Excel!

Senare idag ska jag få vara med Sales Manager och lyssna på vad de gör!

Business-bild med pärmar och grejer!

/
Amanda!

Kommentarer
Postat av: Thomas Vinterhed

Verkar vara real life!

2011-02-08 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0