Onsdagen i punktform!

Hej!
Nu är jag hemma och chillar.
Idag var klart bästa dagen hitills. så här såg dagens schema ut:
09.30 kom till jobbet och fick börja med att ta emot en leverans, då fick jag bära upp kartonger och sedan gå ner i källaren och slänga en lastpall, dit gick jag med receptionisten så hon snacka lite skit om företaget med mig, hehe inside information!
10.30 Jag började skriva adresser till ONOFFs alla butiker i Sverige där jag sen la i 10 st reklamfoldrar om Soda Stream. Fick sitta och göra detta på en ny avdelning så att jag kunde lyssna på Sälj- och administrationsavdelningen.
12.00 Nu var det lunch och jag gick iväg med en tjej som hette Jenny och vi köpte mat på Chaio Chaio som vi sen tog med till kontoret där vi alla åt!
13.00 Daniele Fava kom på besök , vi pratade lite kort om hur jag hade det o.sv. Trevligt.
13.15 Jag fortsatte med kuvurten och fick även lära mig hur man tar emot ordrar och fyller i det i en följsedel. Fick prova göra några själva :)
14.30 Här fick jag hjälpa receptionisten att göra iordning kalasfika för Wille. Jag fick göra mina egna läsker i Soda Stream maskinen då jag kunde välja bland flera hyllor av smaker!!! Ja fick även lägga upp massa kakor och bullar på fat. Dagens roligaste faktiskt!
15.00 Nu började fikat och alla sjöng för Wille som fyllde 32 år, han är fett snygg!!!!(Filf) Jag åt massa godsaker och alla drack mina läsker, hehe! :D
15.30 Nu ställde jag alla SO-frågor till Catharina.
15.45 Jag åkte till stan och shoppa där jag bland annat stötte på Kerstin och Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0