Utvärdering av praktiken

Den här veckan har haft blandade känslor, både roligt och tråkigt! Men jag har iallafall lärt mig en hel del även om jag satts på mycket "skitjobb" som ingen annan orkat göra. Lite besviken är jag på att jag inte fick följa med ut i butiken, för då hade jag nog mer förstått hur hela företaget fungerar, inte bara vad som görs på kontoret. En sammanfattning av alla de arbetsuppgifter jag gjort har varit följande: Hjälpa till att kolla på hemsidan och anteckna de redigeringar jag tycker bör göras, redigera telefonlistor, skriva kuvert och skicka iväg reklamblad, sitta i receptionen och mindre arbetsuppgifter.

Det bästa med företaget var att det var jättetrevliga människor och en så härlig lokal där man kan ta hur mycket kaffe, läsk och annat ätbart hur mycket man vill! Det som jag inte gillade var att de inte alltid hade tid att visa nått som jag skulle lära mig utav, utan det mesta var uppgifter som var till deras fördel endast. Något som var roligt var att de var väldigt nöjda med mig och har sagt att de gärna skulle vilja att jag kommer över och jobbar någon gång när det är stressigt för dem. Det är väldigt praktiskt eftersom det ligger precis bakom skolan och det är alltid bra med lite kosing!

Här har ni en video som jag gjort då jag gjort en snabb sighteseeing hur det ser ut runtom receptionen och där man kommer in :)


Hejdå Empire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0